مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 11:222022-09-11اجتماعي

دروازه عتبات| ساماندهی 68 گمشده در ایام اربعین توسط موکب بهزیستی ایلام


تا کنون تعداد 68 نفر گمشده ساماندهی، تعداد 50 عدد کارت ملی و 3 مورد شناسنامه و 15 گذرنامه پیدا شده همچنین تعداد 20 ویلچر و عصای امانی تحویل زائرین شده است.

- حسین نور علیوند مدیر کل بهزیستی استان ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: و در آخرین اربعین سال 98 تعداد 456 نفر گمشده شناسایی و به خانواده ها برگردانده و تعداد 100 نفر در راه مانده که هزینه سفر نداشته و توسط سازمان بهزیستی هزینه آن ها تامین و به سوی مقصد حرکت کردند.

  وی ادامه داد: تا کنون تعداد 68 نفر گمشده ساماندهی، تعداد 50 عدد کارت ملی و 3 مورد شناسنامه و 15 گذرنامه پیدا شده همچنین تعداد 20 ویلچر و عصای امانی تحویل زائرین شده است.

  این مقام مسئول تصریح کرد: یک نفر از جامعه معلولین به عنوان تعمیر کار وسایل توان بخشی، ویلچر در مرز مهران مستقر و به انجام خدمات پرداخته که در مرحله اول 10 میلیون تومان وسیله خریداری و در اختیار پی قرار گرفته است و با توجه به گستردگی جمعیت نسبت به سنوات گذشته در مدت 3 روز مجددا نیازمند تهیه وسایل هستیم که در دستور کار قرار دارد.

  مدیر کل بهزیستی استان ایلام گفت: تعداد 250 مورد جابه جایی معلولین و سالمندان توسط همکاران از نقطه اربعین تا پایانه مرزی انجام گرفته همچنین تعداد 10 مورد کوله پشتی و پتو نیز پیدا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروازه عتبات| ساماندهی 68 گمشده در ایام اربعین توسط موکب بهزیستی ایلام

دروازه عتبات| ساماندهی 68 گمشده در ایام اربعین توسط موکب بهزیستی ایلام